JA, MALI MATE


Upravo se navršilo 7 godina od vremena kada sam postavio na Googlu blog „Selo Krstatice“ i počeo na njemu pisati. Bilo je to u siječnju danas već davne 2011. godine. 
Vjerujem da vam nije poznato da je ovo ravno 100-ti naslov kojega sam napisao i posvetio Krstaticama. Zato sam odlučio da se više neću "skrivati" pod lažnim nego ću se zvanično predstaviti svojim pravim imenom. Mnogi su to već znali, ali evo da ne bude zabune.


Napise sam potpisivao pseudo imenom Mali Mate, no pravim sam imenom Ljubomir Topić
Rođeni sam Krstačanin, ali skoro cijeli svoj život živim u Zagrebu. Svako ljeto sam s porodicom u Krstaticama. 
U stvarnom životu izgledam upravo kao na ovim fotografijama. 
Eto, sada znadete tko vam je ovih sedam godina "kvario" raspoloženje. 
Vrijedno je kazati nešto i o blogu i materijalu koji se nalazi na njemu.
Napisano je puno materijala i jednako toliko postavljeno fotografija. Koliko je to stotinu naslova, možete zaključiti, jedino ako probate sami napisati. Za početak, na primjer, napišite sto različitih imena bez da išta drugo napišete, pa ćete vidjeti koliko je to teško učiniti.


Bilo malo ili puno, ali sigurno je jedno; Krstatice su jedino mjesto u Hrvatskoj o kojemu je napisano toliki broj naslova. 
Ako me zdravlje bude služilo, nastaviti ću i dalje fotografirati, pisati i na blog postavljati na isti način kao do sada. Volio bih da mi moji Krstačani pomognu ili barem sugeriraju kako dalje.  
To možemo učiniti zajedno na primjer da postavimo neke vaše interesantne fotografije i tekstove, bilo da obrađuju vrijeme iz davnine ili današnjeg doba. 
Ovog ljeta možete bez ustručavanja doći u Krstatice, u moj dom, gdje ćemo se uz "čašicu razgovora" dogovoriti o vašim željama i načinu postavljanja vašeg materijala. 
Bilo bi to dobro ne samo za vas nego i za Krstatice!
 
Danas na dan 1.5.2024. godine napisao sam i objavio ukupno 229 postova (naslova), na kojima je oko 1500 vaših komentara. Objavljeno je oko 550 fotografija.)

Do idućeg napisa zdravi i veseli bili!
Vaš Ljubomir Topić, (Mali Mate)

Primjedbe