MAŠTA S KRAJA SVEMIRA


Stari šešir i ja potpuno sami,
na terasi sjedimo u večernjoj tami.
Mjesec se zlatni iza oblaka skriva
i zvijezdama sjajnim putanje bira.

Gledamo iz potaje tu bekriju staru,
kako traži među zvijezdama pravu.
Tražio lijevo, desno, tražio cijele noći,
izgleda da njegova zvijezda neće doći.



I tako razočaran otplovio na drugu stranu,
kada je s osvitom zore ugledao dragu.
To Venera kao seks-ljepotica prava,
bezglavo juri u plavetnilo, čeka je slava.

Vrući Merkur i Mars hladni, delije prave,
u nebeske daljine oni Veneru mame.
U prostranstvo neba gdje je vječita tama,
žuri bez Mjeseca naivna Venera sama.

Iz daleka sve to mirno Zemlja gleda,
davno odabrala Mjesec, nikome ga neda.
E Mjeseče, Mjeseče, zaljubljena glavo,
zar bi ljepoticu Zemlju za Veneru dao.

Posvećeno onoj na koju sam sinoć mislio i leptiriće prema njoj otpustio.....


Do novoga šešira zdravi i veseli bili!
Vaš Mali Mate

Primjedbe

  1. Mjesecu na čast a onoj iz misli za ljubav. Pozz od Ivana za nju i za tebe!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo tako....samo, reci hoćeš li ovog ljeta doći u Krstatice? Ja zbog nekih problema dižem sidro 15. kolovoza i odoh u Zg....

      Izbriši
    2. Vrijeme je iza nas, vrijeme je pred nama. Čim samo počneš da duže misliš o onome što je bilo ili o onome što će biti, odmah gubiš ono što je glavno: istinski život u sadašnjosti.

      Izbriši
    3. Prestao bih misliti o vremenu da nije sastavni dio mog života....ono što je bilo s ponosom u sebi nosim sve kao moja djela u kojima uživam onoliko puta koliko god ih se puta sjetim. Moja djela me hrane kao što umjetnika hrane njegovi dosezi. Kamo sreće da ih je bilo više. A buduće vrijeme? Zar stari traktor ima budućnost. Nema zavaravanja......

      Izbriši

Objavi komentar