NEBO IZNAD KRSTATICA

 
Prije nekog vremena, u jutro oko 4.40, na jugoistočnoj strani neba, sastala su se tri planeta. Mjesec, Venera i Saturn. Najveća bijela točka je Mjesec, lijevo od Mjeseca je Venera, a iznad njih je Saturn. To je rijetkost vidjeti tako tri planeta na tako maloj međusobnoj udaljenosti. Nije potrebno govoriti da je udaljenost među njima puno, puno veća i ono što vidimo samo je privid bliskosti. Također, najbliži nama je Mjesec, a najdalji Saturn. Mjesec je zbog toga vidljiviji od Saturna iako je Saturn više desetaka tisuća puta veći od Mjeseca. U ostalom na nebu kad gledamo prostim okom sve je izmiješano i prividno. Čak vidimo i ono što tisućama godina ne postoji. Sastanak je kratko trajao, jer se upravo iznad Lišnjića pojavljivalo Sunce. Strogi gospodar neba, svojom svjetlošću, "poslao" je društvo na spavanje i najavio da će biti vedar i sunčan dan. 
 
  
Kada se na nebeskom svodu dogodi ovako rijetka pojava, kažu kako se onda treba poželjeti nešto lijepo kako bi se ostvarilo.
Doduše, ja ne vjerujem u vile i vukodlake, ali vjerujem u najljepše stanje koju dva bića mogu besplatno i bez ikakve muke jedno drugom dati, a to je ljubav. 
Kada sam vidio odmah sam i  poželio. Tog jutra primio sam dragu osobu ispod ruke i poveo je u Imotski. U Konzumu, prekrasan kafić s izuzetno dobrom kavom, ugodnim ambijentom, klimatizirano. Uglavnom ugodno za sjesti, malo ćaskati uz kavu i piće i sve skupa nije skupo. Ma, gdje toga ima osim u Imotskom!
Zato, ne dangubite nego odmah kad ovakvo nešto na nebu ugledate (ma ne morate ni ugledati) odaberite onoga kome ste barem jednom u životu rekli "sunce moje" i povedite ga na jutarnju ili poslijepodnevnu kavicu, a može i kolače. Tu će biti početak vaših sinoćnjih želja.
Ako poželite zagrljaj, bez obzira na godine, ne stidite se, nego zagrlite, ma gdje to bilo. Svakako da uz zagrljaj ide i poljubac. Od raznih oblika poljubaca odaberite onaj koji će u vama pobuditi najveći užitak. Budite pokretač zanosne igre sa “svojim suncem” i neka vam bude nježno i zaljubljeno. 
Probajte me poslušati. Vjerujem da ćete mi biti zahvalni što sam vas nagovorio. Tako ćete na lijep način izbrisati ono loše što se možda dogodilo, a uspostaviti neke druge i ljepše prilazne puteve prema onome koga ste odabrali.
I svakako nemojte čekati nebeske pojave da bi nekoga zagrlili!!!
Život je kratak. Kraći je od treptaja oka.

Do slijedećeg sastanka zdravi I veseli bili!
Vaš Ljubomir Topić (Mali Mate)


Primjedbe