UZBURKANO PRIJATELJSTVO


Ovih dana puno razmišljam o vlastitom karakteru. Pitam se zašto sam takav. Uglavnom nisam naivan, nisam lošeg karaktera, rado sam viđen u društvu i mnogi od mene traže savjete ili jednostavno uzimaju od mene sve ono što je dobro, a da me nisu niti pitali. I neka je to tako. Nije mi žao.
No, biti postojan u prevrtljivom društvu i nije najbolja kombinacija.

 

Ako nekoga zavolim ili ako sam ga prihvatio za prijatelja, onda je to tvrdo kao kremen i nema odustajanja. Nisam od onih koji danas jesu sutra nisu. Volim i volim da me vole. Prijateljujem i dajem prijatelju sve, baš sve. 
Čak i u ovom našem virtualnom svijetu ponašam se na isti način kao što se ponašam i u opipljivom svijetu.
Žao mi je kad mi netko od dragih bića izmiče, kad su naše akcije nejednake, kad samo ja ulažem u naš odnos i vezu. Još je gore kad mi i ne na baš uvjerljiv način daju do znanja da se između nas ništa nije promijenilo i da je sve ostalo isto. Lažu me, jer osjećam da to nije tako.
U prijateljstvu ili ljubavi pa i u simpatiji možeš uživati jedino ako jednako daješ i jednako primaš.

Svi su izgledi da sam izgubio dragu osobu. Na žalost tako je u životu. Jedno izgubiš drugo nađeš. Vjerujte mi, neću odustati. Imati ću ja i prijatelja i ljubav. Naprosto jer želim živjeti punim plućima. Pridružite mi se, jer bez toga život je obična jalovina.

Do iduće veze zdravi i veseli bili!
Vaš Ljubomir Topić (Mali Mate)
 

Primjedbe

  1. “Prijateljstvo nam pokazuje da ni u jednoj tuzi ni radosti nismo sami.”

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U odnosima među ljudima bilo da je prijateljstvo ili ljubav nesmije biti kalkulacije. Za te dvije stvari treba se sa srcem davati i isto tako uzimati. To je poštenje. U njemu nema krivaca niti grešnika.

      Izbriši
    2. Ivan Krstački08. 07. 2018. 21:09

      Valja svakomu reć ko nije čovik u lice i takav nikomu ne može bit prijatelj. Prijatelj ne traži plaće i ne triba ga pitat za pomoć. Ako je pravi on će i sam znat kad onaj drugi triba pomoć i biće uzanj jer prijatelj je više od brata. Malo i je i vride suva zlata jer znadu otrt suzu s lica koju drugi nikad neće vidit.Ne triba gubit vrime na one druge koji ne znadu što je život koji im je poklonjen da žive jer malo je vrimena što ga imamo i začas ćemo i staroti mislit zašto smo vrime trošili na krive ljude.

      Izbriši
  2. Prihvaćam Iko tvoje razmišljanje i podržavam odnos koji spominješ....

    OdgovoriIzbriši
  3. Dragi prijatelju, ponavljam priajtelju, nedaj se ljutit, teškose prijatelj stječe, a pravi još teže gubi, ako želi da ode široko mu polje, pitanje je jel bio #pravi# prijatelj ili samo prijatelj

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne, ne želi da ode, on je već otišao...ma neka ide širok mu svijet...ovo je samo mala crtica koja ulazi u širok pojam prijateljstva. Dobro si rekao; ili jesmo ili nismo....pozdrav MM

    OdgovoriIzbriši
  5. Ante Lizatović. na daj se prijatelju, mislim da znaš tko je prethodni komentar napisao, ali nisam imao namjeru skrivat identitet samo me ovi robot zajebaje

    OdgovoriIzbriši
  6. @Anti@
    Sada si otkrio kako se to radi. To postavlja sistem a ne ja. Gledao sam to isključiti pa se neda
    No mislim kada te jednom provjeri a ako radiš s istog računala onda te više neće zezati....pozdrav prijatelju....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ante Lizatović15. 08. 2018. 13:16

      ma zajebali smo mi i gore stvari pa ćemo i računalo

      Izbriši

Objavi komentar