ZATO, PAMET U GLAVU


Nigdje niste u stanju pokrenuti svoje misli tako kao što to možete na osamljenom mjestu. Divim se onome tko je baš ovdje postavio klupu, kako sam je nazvao, "klupa za razmišljanje". Prošle godine imao sam na njoj duhovne vježbe. 


Samoća, mir i tišina, beskrajna i veličanstvena udaljenost neba i prelijepa pučina mora natjeraše me da na klupu sjednem. Bili smo sami, klupa i ja.
Nakon nepuna sat vremena digao sam se čio, odmoran i čist kao sunce. Oslobodio sam se nekih misli koje su me umarale, a nisu imale preveliki značaj u mojem svakidašnjem življenju. 
Na klupi sam, da se plastično izrazim, "otvorio svoje džepove i iz njih istresao sve trunje koje se godinama skupljalo".
Nije toga bilo puno, ali je. Zato! Pronađite svoju klupu i u miru se dogovorite sami sa sobom kuda i kako dalje. Naročito ako imate malih problema i ako vas ti problemi, možda i nepotrebno zaokupljaju.

Olakšanje će stići odmah, ako ste temeljito razmislili o svemu što vas je tištilo. 
Ako to povremeno i po potrebi ne činite postoji opasnost  da se mali problemi pretvore u velike, pa vas "rasprsnu" kao balon od sapunice. To onda ne bi bilo dobro! 
Možda ćete pomisliti da sam malo luckast i da mi je potreban psihijatar. Ne, istina je da sam bolestan ali nisam lud i nije mi potreban psihijatar.  No, da mi je i bio potreban, pa što onda! I psihijatri su liječnici.
Zato, pamet u glavu, rekao je moj djed!

Do neke klupe budite zdravi i veseli!
Vaš Ljubomir Topić (Mali Mate)


Primjedbe

  1. Mislim da je veoma važno provoditi ponekad vrijeme sam. Treba znati kako je biti sam i naučiti ne ovisiti o drugim ljudima.U samoći um dobiva snagu i uči kako da se osloni na sebe.

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam za samovanje ali ovakav oblik samovanja samo može koristiti.....no čovjek u takvom samovanju, prije svega, mora biti iskren i kritičan prena samom sebi...uspjeh je onda zagarantiran

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar