ZBOGOM RODNI KRAJU


Vrijeme istječe. Trebam krenuti na sjever. Postao sam ptica selica s obrnutim pravcem kretanja. Dok ptice pred zimu sele prema jugu ja idem prema sjeveru. 
Ništa zato. Uvijek sam bio naopako pa se ne bih trebao mijenjati pod stare dane.
Oprosti ću se po tko zna koji put od mojih Krstatica, mojih puteva i putića.
Davno sam otišao iz ovih krajeva, ali sam se uvijek s velikom čežnjom i ljubavlju u njih vraćao.


Nadam se, dragi moj rodni kraju, da ću još koji puta k tebi doći i da ćemo ponovno drugovati, te se jedno drugome darivati kao što se darivaju dobri stari ljubavnici.
Ali, ako ipak ja ne dođem, vi mile Krstatice, sigurno ćete biti tu.
Zato, molim vas, prihvatite moju djecu i unuke. Pomozite im da se snađu, jer će oni sigurno doći, sa ili bez mene, barem su tako obećali.



A ti vrletna Biokovo, planino gorda, lijepa i vječno uspravna, ti ćeš biti tu isto kao što si bila milijunima godina.
Nisam posve siguran da ću održati obećanje koje sam ti dao ovog ljeta. Imam nekakav predosjećaj kako će moje obećano putovanje, umjesto na tvoj vrh, krenuti u nekom drugom pravcu.
Hvala vam drage moje Krstatice i Imotska krajino što ste mi kroz život toliko toga dale.
Malo neobično da se opraštam s prostorom u zavičaju, a ne s ljudima i rodbinom. Da, zaista je neobično, ali jedino priroda i okoliš su naravni i nisu izvitopereni. Od postanka, priroda živi po zakonima koji nikome ne smetaju.
No, sad je dosta priče!
Upravo sjedam u auto i krećem put Zagreba.
Moram ići, jer svako odgađanje bilo bi pogubno.
Zbogom rodni kraju...!

Do skorog, nadam se zdravog viđenja, zdravi i veseli bili!
Vaš Mali Mate

Primjedbe

  1. “Svi koji su se rodili imaju dva državljanstva, u kraljevstvu zdravih i u kraljevstvu bolesnih. Iako preferiramo da koristimo samo dobri pasoš, prije ili kasnije svako od nas mora, barem na kratko, da bude građanin i onog drugog mjesta.”
    – Susan Sontag
    Ovo me se jako dojmilo i vjerujem da će ti se svidjeti ovaj citat i da ćeš vrlo kratko koristiti "loš pasoš".

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako da ću ga koristiti. Pa znaš kako ja razmišljam, eto lakše mi je kad praznim dušu, ma koliko god da sam jak....a ti ne žali i ne suosjećaj, jer je ljepše drugačije.....pozdrav.....

      Izbriši
  2. Ante Lizatović15. 08. 2018. 13:08

    Dragi prijatelju nisi još ni sjeo u auto, a ja te već čekam natrag, ovo ljeto sam malo manje bio gori, ali ostatak će biti bolje, vidimo se na mladom vinu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo tako....nema pauze i odustajanja.... jedino ove godine ćeš morati naći nekoga drugoga da pozbija drop...vidimo se....pozdrav prijateljskoj obitelji....

      Izbriši
  3. Ante Lizatović16. 08. 2018. 20:35

    Ne se, boj prijatelju moj, bit će netko, ako ništa uzećemo kojeg imigranta, valjda zna čepat, a nami će popit bit

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ni pomislio da bi moglo biti drugačije. Važno je imati prijatelja koji jednakim žarom daje i uzima. To je neprocjenjivo bogtstvo, barem među ljudima....pozdrav i budite zdravi i veseli....

      Izbriši

Objavi komentar