I DRAČA JE CVJETALA

 
Je da dolaze završni dani godine...je da će gradovi biti lijepo okićeni i osvjetljeni.....je da će biti kuhanih kobasica i vina....je da dolaze Božić i Nova godina i da imamo svega, ali baš uz svu tu ljepotu i bogatstvo, moja sjećanja vratila su me u neka druga vremena, vremena kada nije bilo i kada se u mnogočemu oskudijevalo.
Bilo je to u vrijeme prije mnogo ljeta kada su smokva, rogač, orah ili kocka šećera bili jedini darovi koje smo kao djeca dobivali za Božić i Novu godinu....Rijetko se gdje putovalo, a samo sretni i spretni na ljetovanje su išli s roditeljima u radnička odmarališta.
Pred oči mi iskaču slike mog prvog samostalnog ljetovanja.
Jasno vidim desetak golišavih djevojaka i mladića s dvije gitare i nekakvim pokidanim dekama s oskudnim ićem i pićem dođoše i uživaše u nezaboravnom ljetu.
 

Bila je to naša uvala u koju su svraćali samo umorni ribari da bi se sklonili od nevremena. Zato sam izdvojio ovu fotografiju i riječi sjećanja na najljepše dane, dane bezbrižne mladosti.... nismo imali puno, ali je sve bilo ljepše....no, tko je u ostalom za to mario što nemamo.... imali smo sebe.....zato vas želim na čas vratiti u slično sjećanje i vrijeme kada ste bili mladi....to će vas relaksirati....ovo vam je putokaz kako barem jedan trenutak možete biti sretniji i zadovoljniji.... Potrebno je samo prisjetiti se svoje mladosti....ona će vas odvesti u vremena kada vam ništa nije bilo teško učiniti....odvesti će vas u vaše vrijeme, vrijeme kada je i drača imala cvjetove.

PS.
Na slici je uvala Stiniva na otoku Visu, koja je 2016. godine proglašena za najljepšu morsku uvalu na svijetu. Za ovu uvalu vezano je jedno lijepo i nevino ljeto provedeno u uvali, a moja sjećanja puna su tuge i čežnje što je sva ljepota i draž mladosti strpana u prošlost i kao da je više nema. Ostala je samo nostalgija.....
Ma gdje su otišla ta vremena, majku mu....

Do idućeg štiva zdravi i veseli bili!
Vaš Ljubomir Topić (Mali Mate)

Primjedbe

  1. Ljepota mladosti je baš u tome što o životu nema ideju nego iluziju,i što je snaga krvi u nadmoćnosti nad umom. Mene najljepše uspomene vežu za jedan "parkić" u jednoj prekrasnoj zagrebačkoj ulici.Nismo imali puno ali smo imali "sebe" i pregršt "neiscrpnih ideja" koje su nam svaki dan činile prekrasnim.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti si sretnica, jer si imala svoj "parkić" u kojemu si snivala neponovljive snove. Što je do tih snova bilo teže doći, to su oni danas ljepši. Važi i za tvoju prijateljicu Mamić i društvo koje ste okupljali.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jesam, i posebno sam sretna što sam sa ekipom iz "parkića" i danas u kontaktu.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar