MOJA SUSJEDA

 
U prošlom životu nisam se imao s čime hvaliti. Nisam bio bogat, nisam bio ljepotan za kim su žene uzdisale, nisam imao auto niti vilu na moru. Hvaliti sam se mogao jedino s dobrim školskim ocjenama i ocjenama položenih ispita na faksu. No, ta hvalisanja nikada nisu pobuđivala takvu pozornost da bi mi davala prednost pred onima koji su imali sve drugo što ja nisam imao.
U našem momačkom društvu najveći učinak imale su priče o drugim manje važnim stvarima. Posebno se to odnosi na priče o seksu i seksualnim vratolomijama. Pričalo se o ženskom svijetu na isti način kao što pričaju lovci i ribolovci o svojim ulovima. Iako smo bili nerazdvojni ipak je između mene i onih drugih bila vidljiva razlika, naročito kad bi bila riječ o intimnim vezama. Ti segmenti života nikada u meni nisu pobuđivali želju da o njima pričam hvalospjeve ili da ih naprosto prepričavam bilo komu.
Odnosi između muškarca i žene uvijek su za mene bili diskretni. O intimi jedne veze mogu raspravljati samo one osobe koje su u toj vezi. U društvu sam bio poznat po tome što nikada o svojim vezama nisam pričao. Drugi članovi društva nisu se baš suzdržavali od svakodnevnih "izvještaja".
 

Zato se pitam koji mi se vrag danas dogodio da vam ovo ispričam. Možda bi bilo bolje i poštenije da sam do kraja držao jezik za zubima. Ali, jebi ga, čovjek s godinama mijenja ne samo sebe nego i svoje navike i pravila....
Pa, gdje ono stadoh?...ah, da...
I tako živio sam po svojim životnim pravilima sve dok me nije moja jogunasta susjeda počela, pred grupom žena, dakako svojih prijateljica, glasno provocirati, aludirajući na moje godine. Jednom, dok sam pored njih u Mjesnoj zajednici sjedio, čuo sam susjedu kako s prijateljicama glasno razgovara;
- Nije on još za baciti....sve bi se mi mogle u njemu prevariti!
Malo iza toga, kad sam joj bio na dohvat daha, potiho, da druge ne čuju, dobacila mi je;
- Jesam li se prevarila?
Što sam mogao odgovoriti, a da ne povrijedim onu mušku taštinu, pa sam opalio kao iz topa;
- Ne, nikako, nisi se prevarila!
- E, bogme morati ćeš mi to dokazat, bila je još tiša!
I malo pomalo susjeda mi se počela nabacivati malo kroz zbilju malo kroz šalu sve dok se jednom nisam odlučio da joj pokažem kako je bila u pravu!
Od tada susjeda i njene prijateljice, dok prolazim mimo njih, samo se smješkaju, mudro šute i više me niti hvale niti provociraju.
Volio bih znati zašto me je susjeda prestala javno hvaliti i provocirati. Da li zbog mog loše obavljenog posla ili šuti zato da ne dobije konkurenciju u prijateljicama.
Radoznao sam i morati ću je prvom prilikom pitati.....
Na kraju, jako mi je važno što moja supruga nikada ne navraća na internet i društvene mreže....inače, ne bih vam ovo ispričao....

Do saznanja zdravi i veseli bili!
Vaš Ljubomir Topić (Mali Mate)

Primjedbe