POSVEĆENO NJOJ


Tko je to sa životom posve zadovoljan. Malo ih je. Ako pogledate oko sebe vidjeti ćete stotine nezadovoljnika, ali oni usprkos svega nastavljaju živjeti kao da su sretna bića. 
Uspoređujući sebe i njih vidim da sam ja za njih, bez imalo pretjerivanja, kao kraljević. No i meni podosta toga moglo je poremetiti život, pa ipak živim kao najzadovoljniji čovjek. Svakako, nije da nisam želio drugačije ali splet okolnosti ili možda sudbina nisu dali i tu je kraj mojim razmišljanjima.
Pomoglo mi je što sam na vrijeme shvatio, kako se životni put ne može tako lako izmijeniti. Da bi ga izmijenio moraš proći "ispod duge", a to naprosto nije moguće.

 
U momentu kada niste u stanju ići naprijed putem svojih želja, onda se padne u nekakvo čudno stanje koje generira  idejnu lijenost.
No, pored svega nameće se logično pitanje; - zašto nismo iskoristili više od onoga što smo imali? Ni tu nećete naći odgovor. Živjeti ćete u nedokučivoj tajni omotanoj  pričom kako je ipak moglo biti bolje.
Zato, nikad ne ostavljajte želje za budućnost, nego ih živite odmah i sada, pa kakove god da jesu!!
A prošlost neka ostane ukrašena lijepim sjećanjima poput cvijeta u reveru.

Do slijedećeg štiva zdravi i veseli bili
Vaš Ljubomir Topić (Mali Mate)


Primjedbe