LAGANI ODLAZAK


Primiče se i kalendarski kraj ljeta. Neumorno jugo svojom jakošću naglašava dolazak kiše i promjenu vremena. Kažu, biti će još lijepog vremena. Ja sam skeptičan i u to ne vjerujem. Dosadni vjetar natjerao me da izvadim vjetrovku i pođem snimati. Ma vrag ti odnio ovakvo vrijeme. Zakopčan do grla s kapuljačom na glavi, a do prije desetak dana od vrućine "skidao" sam kožu sa sebe. 

Ljeto na moru

Koliko god sam se trudio da fotografiram neke zanimljive kadrove, baš u tome i ne uspijevam. Motam se okolo, lovim sunce, izbjegavam sjene i već mi je svega dosta. Ako nešto i fotografiram sve mi izgleda nekako mrtvo i bez duše. A okolina i priroda kao da mi šapuću; daj nas pusti na miru da se malo odmorimo.... zar nije bilo dosta cijelo ljeto...hvala bogu otići će i turisti pa ćemo se malo odmoriti.
Nije samo vrućina i ležerno ponašanje ono lijepo što će s ljetom nestati.
Imam osjećaj da će se prestankom ljeta nekako sve
smanjiti osim prostora, koji će prividno narasti. S tog prostora otići će ne samo turisti nego i sve što ih je obilježavalo. 
Nestati će i onaj ljetni šušur ili ti poželjna vika i galama, koji u toj ljetnoj vrevi nehotice nastaju.
A kada sve to nestane doći će vremensko doba u kojemu ćemo poželjeti ljetnu žegu i nesnosne gužve u prometu i na plažama. Poželjeti ćemo da nas netko u onoj gužvi gurne i da nam oduzme prednost u čekanju, jer je ta "slatka muka" cijelo ljeto trajala, na nju se privikli i više bez nje ne možemo.

 
Jesen na moru

Ali kada prava jesen bude u zamahu, kada kiše i vjetar neće dali izvući kišobran i kad se kroz maglu neće vidjeti kuda hodamo, onda dobijem dojam kako jesen nigdje nije tako tužna kao što je to na moru.
Velika je to promjena. Samo prije par sedmica bili smo kao na federima. Skakalo se od ranog jutra do kasno na večer i nitko se nije žalio. Žalila se moje sestrične Darke na
križobolju, reumu i ostale reumatske boleštine, koje nas inače muče po cijelu godinu.
Eto! Ma, još sam htio nešto reći ali sam zaboravio. Nije važno, jer čim ja zaboravljam onda to nije važno ni meni ni vama.
Hajde bok!
A da, sjetih se! Želim da iduće ljeto dočekate s puno zdravlja i veselja i neka vam jesen i zima što brže prođu.

Zdravi i veseli bili!
Vaš Ljubomir Topić (Mali Mate)

Primjedbe