MJESTO ZA LJUBLJENJE


Prije nekog vremena, dok još nisu počeli obnavljati Meštrovićevu rundelu, prođoh preko Trga žrtava fašizma, jednog od ljepših prostora u Zagrebu i ne malo se iznenadih na ono što sam vidio i doživio.
Turisti, tri belgijska sredovječna para mučili su se uz rječnik s prijevodom napisa napisanog bojom na nogostupu ispred njih. Na škrtom njemačkom jeziku probao sam im objasniti značenje onoga što je domišljati Zagrepčanin napisao. Bio sam zadovoljan što su odmah razumjeli o čemu je riječ. 



I gle čuda. Nisu dangubili nego su odmah prionuli na posao. Jedan po jedan par stao bi u označeni prostor, čvrsto bi se zagrlio i snažno poljubio. No, neobičnost je bila u tome što su se međusobno mijenjali i ljubili na isti, strastveni način, tako da nisam mogao ocijeniti tko je komu partner.
Njihove "orgije" htio sam snimiti ali jedna dama me zamolila da to ne činim.
Ako dođete u Zagreb potražite "Mjesto za ljubljenje", zgrabite partnera ili prvog prolaznika i ljubite se do mile volje. Nitko vam to neće zamjeriti niti ćete biti zbog toga kažnjeni.

Po uzoru na Zagreb mogli bi stanovnici u svom mjestu označi na jednom ili više mjesta "mjesto za ljubljenje" i eto zabave koliko hoćete. 
Ako to napravite ljudi se neće skrivati po sokacima i nekakvim budžacima, a i natalitet bi sigurno porastao. Ljubljenje nije baš bezazleno, naročito kad ljubiš tuđe.
Što se tiče Zagreba, predložiti ću gradonačelniku da cijeli grad bude "mjesto za ljubljenje", a u mojim rodnim Krstaticama obilježavanje treba početi odmah, redom od Gudelja do Donjega kraja. Dakako u svakom zaseoku treba postaviti barem po jedno mjesto, a u Sredini sela može i više.
Eto narode moj...znam da će moj prijedlog među Krstačanima naići na kritike, ali isto tako vjerujem i u pohvale, naročito to očekujem od gđe Maje L.   ha ha ha..
Možda će između, inače složnih Krstačana biti nesuglasica samo kad budu birali boju kojom bi se ispisalo, ali ne i da projekat neće uspjeti.
Ljubite se narode bez obzira s kim i gdje. Ja ću početi odmah od sutra i to s mojom dražesnom susjedom. Je da nije neka ljepotica, ali će se ona već srediti. Mora popraviti zube, češće puta oprat kosu i baciti rakiju.
Posvećeno onima koji se ne ljube!

Do skorog ljubljenja zdravi i veseli bili!
Vaš Ljubomir Topić (Mali Mate)


Primjedbe