REKOŠE O MENI

 
Nisam niti znao da moje piskaranje na  blogu vjerno prati moj školski drugar, novinar cijenjenog zagrebačkog lista. Neki dan se sretosmo i uz sendvič i pivo reče mi nešto što mi je "podiglo rep" i ohrabrilo da i dalje pišem.  
                

Reče mi; "Kad te čitam, mislim da si najnezadovoljnija osoba na svijetu. Pun potajnih čičaka i oštrica međusobno zapetljanih do u beskraj, a opet sve su ti te oštrice zaobljene, čičci nikome namijenjeni, ali se ipak zalijepe za svačiju nogu. Uglavnom, samo sretna i zadovoljna osoba može tako pisati."
Je li ovo istina? Što vi mislite?
Napišite slobodno što mislite o blogu "Selo Krstatice." Kada bi se oglasili i napisa li svoje mišljenje puno bi mi pomogli u daljnjem pisanju i postavljanju tema.
A moj prijatelj što god da je rekao meni je bilo dosta samo što se uključio na moj blog i što čita ono što napišem. 
Isto je i s vama. Možete misliti o meni, mojem pisanju što god vas je volja, pa možete se i  izraziti prema meni i mojem pisanju najgore ili najbolje, ja ću nastaviti pisati do kraja. 
Sva sreća što mogu pouzdano vidjeti koliko vas dolazi i čita, pa će mi biti mjerilo samo dvije stvari, vaše posjete blogu i moje zdravlje. Kada jedno od toga nestane onda nećete više vidjeti moje naslove. 
Eto to vam je moje obećanje! 

Do slijedećeg štiva zdravi i veseli bili!
Vaš Ljubomir Topić (Mali Mate)

Primjedbe

  1. Ne pišeš zato što želiš nešto reći, pišeš zato što imaš nešto za reći, nema veće agonije od nošenja ne ispričane priče u sebi. Zato piši,piši ........ mi smo tu da te pratimo !

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti gospođice ili gospođo ste "napasni" poput moje supruge....stalno govorite daj ovo daj ono, a ja baš nisam onaj čovjek od poslušnosti.....no naći ćemo negdje zadovoljavajuću sredinu......

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hegel je rekao “Poslušnost je početak svake mudrosti.” pa bile mi "napasne" ili ne ti ćeš nas poslušati !

      Izbriši

Objavi komentar