U PROLAZU ŽIVOT

 
Ne znam što se to događa! U zadnje vrijeme živim u nekakvom "ludom" stanju duha. Prati me neko raspoloženje slično melankoliji ili je to nešto drugo što ne mogu definirati. To je nekakvo stanje u kojemu imaš osjećaj da si tužan, a nemaš razloga za tugu. 
 


To je onaj osjećaj koji se javlja pri rastancima, a nikud ne idem i s nikim se ne rastajem. Ako k tome dodam da sam postao opako razdražljiv, netolerantan, vičem bez razloga, smeta mi sve oko mene, od politike i cijena u dućanima, pa do vlastite kože, koja mi je usput rečeno postala pretijesna. Izgubio sam svoju osobnost i karakteristike koje su mi bile pratilac i dio mene kroz cijeli život. Uglavnom, jako komplicirano za definirati.

   

Što ja znam do kada će me sve ovo držati, ali mi je važno da uviđam kako nisam onaj dosadašnji, onaj koji je uvijek bio vedrog duha, naprednih razmišljanja, onaj otvorenog srca za sve i za svakoga, onaj dobroćudan i tolerantan čovjek.


Ipak, osjećam da ću se vratiti u normalu, vjerujući da je to samo život u prolazu....no, vidjeti ćemo kakvo vrijeme sutra dolazi...

Našim dragim damama želim sretan 8. mart Međunarodni dan žena.
Na našu sreću i zadovoljstvo zdrave i voljene uvijek nam bile! 

Zdravi i veseli bili
Vaš Mali Mate
 
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           
 

Primjedbe