ŽAL ZA ZAVIČAJEM

 
Ova pjesmica nije neka velika umjetnost. Napisao ju je običan čovjek čiji su korijeni iz Krstatica. On nije pjesnik, on je pjesnik-amater.
Uvrstio sam je na blog ne zbog pjesničke vrijednosti, nego zbog jačine i ljepote osjećaja kojima Iko Krstački izražava ljubav prema Krstaticama, njenim stanovnicima i vremenima kojih više nema. Zato, ne zamjerite ni meni ni njemu, nego pročitajte i dajte svoje mišljenje.
Hvala lijepa. 


Otelo me davno mojem kraju,
rodnoj grudi zavičaju.
Što mi znače sad u starost,
sva bogatstva i ti šoldi pusti,
kada nemam ni dah brda,
ni kap rose, pa ni muku,
jer tuđina ukrala mi mladost.
                    
Mislio sam;
nije život, nit’ motika ni klas žita,
kada svega sada imam
nema ljudi iz vremena,
za kim čeznem,
nema za me tko da pita.

U meni je ostala želja k tebi doći,
maker kada Bogu krenem,
da počinem uz svoje stare,
iz tebe ću k njima poći.
                              Ivan Krstački

Zdravi i veseli bili
Vaš Mali Mate

Primjedbe

  1. Evo Iko malo sam sredio tvoju pjesmicu. Nemoj se ljutiti rado sam to učini i postavio je na blog. Pozdrav Mali Mate

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar